سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

باسمه تعالی
بیداری اول قدم است و کشورهای اسلامی ، ملتهای مستضعف در سرتاسر جهان بیدار شده اند و انشالله پیروز خواهند شد .
حضرت امام خمینی (ره )

بدینوسیله به اطلاع میرساند که در راستای ارتقای بینش سیاسی و همچنین تقویت بنیان های تئوریک و آمادگی جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی همایش سیاسی با عنوان بیداری توسط بخش فرهنگی حوزه شهدای نفت ابادان و سخنرانی برادر دکتر صادق کوشکی برگزار میگردد از علاقه مندان دعوت میگردد تا با حضور خود در این همایش از مطالب ارزنده آن بهره مند گردند .

مکان : مسجد الغدیر و اقع در  بریم منازل شرکت پالایش نفت آبادان


زمان : پنج شنبه 29/ 2/ 1390

ساعت 21

                  حوزه بسیج شهدای شرکت پالایش نفت آبادان


[ یکشنبه 90/2/25 ] [ 12:28 عصر ] [ ]




با حضور احمدی میانجی رییس سازمان بسیج کارمندان کشور و همچنین مجید چگنی نماینده وزیر نفت در ستاد راهیان نور کشور طی مراسمی از خادمین زائران راهیان نور مرکز بسیج وزارت نفت تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بسیج وزارت نفت (علمدارنیوز)، مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت دوشنبه شب (12/2/90)، با برگزاری مراسمی در محل باشگاه فرهنگی -ورزشی شماره 2 شرکت ملی نفت ایران، تحت عنوان تجلیل از خادمان کاروان های راهیان نور، از خدمات ارائه شده به این کاروان ها تجلیل و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، سردار رضا احمدی میانجی رییس سازمان بسیج کارمندان کشور نیز با اشاره به رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برپایی سالانه کاروان های راهیان نور را اقدامی درخورد تحسین دانست و گفت: با توجه به ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، برگزاری چنین برنامه هایی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی همچنین خطاب به بسیجیان صنعت نفت گفت: شما جای حساسی هستید که باید قدرش را بدانید، چه در دوران قبل از دفاع مقدس و چه در طول آن و همچنین ایام بعد از دفاع مقدس، و اکنون هم با توجه به همین حساسیت تا می توانید با محبت به اهل بیت(ع) این اسلام واقعی را بیاموزید و به نسل جدید انتقال بدهید که با این تمسک این کشور و اسلام اسیب ناپذیر خواهد بود.

بر اساس این گزارش در این مراسم ، مجید چگنی؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت با اشاره به رشد بیش از 2 برابری زائران راهیان نور وزارت نفت در سال جاری نسبت به سال گذشته، افزود: شرکت کنندگان در کاروان های راهیان نور وزارت نفت در سال جاری بالغ بر 25 هزار نفر بودند که به برکت خون پاک شهدا، این تعداد در مقایسه با جمعیت 12 هزار نفری کاروان های سال گذشته، رشد دو برابری را تجربه کرده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه¬روزی ستاد مرکزی راهیان نور وزارت نفت و به خصوص میرعبدالرضا مرادحاجتی به عنوان مسئول اجرایی این ستاد و فرمانده بسیج شرکت ملی نفت ایران، تصریح کرد: تلاش شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت های تابعه آن از جمله شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت با اشاره به خدمات شرکت مهندسی و توسعه نفت مانند ترمیم برخی خطوط مواصلاتی در مسیر کاروان های راهیان نور، برپایی ایستگاه صلواتی در محل یادمان شهدای عملیات والفجر هشت و بازسازی پارکینگ منطقه دهلاویه، از ناجی سعدونی، مدیرعامل این شرکت قدردانی کرد؛ چگنی همچنین پشتیبانی از زائران و ایجاد ایستگاه صلواتی در مسیر آنها را توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان، مورد اشاره قرار داد و از سلبعلی کریمی؛ مدیرعامل این شرکت به دلیل حمایت ها و همکاری ها تقدیر به عمل آورد.

چگنی از کمک های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای تجهیز بیمارستان موقت صحرایی در چزابه و پشتیبانی درمانی از زائران تشکر کرد.

همچنین نماهنگی زیبا از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان دفاع مقدس و حضور کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی، به نمایش درآمد که مورد استقبال واقع شد.بر اساس این گزارش، این مراسم با اهدای لوح یادبود به آقایان ناجی سعدونی، سلبعلی کریمی، محمد جواد کیان، فرهاد کلانتری، اسحق رویور، ایوب بنوی، حسین حیدری، ایرج شکراییان، مجید عرب، کریم کریمی تبار، عبداله جباری و برادر امان الله نظام پور (حوزه بسیج  شرکت پالایش نفت آبادان ) به عنوان خادمان کاروان های راهیان نور، پایان یافت.


[ دوشنبه 90/2/19 ] [ 10:58 عصر ] [ ]

برحاشیه برگ شقایق بنوسید گل طاقت بین درو دیوار ندارد


سالگرد شهادت حضرت صدیقه کبرا بر مسلمین تسلیت باد

[ سه شنبه 90/2/13 ] [ 4:7 صبح ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
امکانات وب