سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

خدمت برادر بسیجی امان الله نظامپور فرمانده حوزه شهدای نفت آبادان

بدینوسیله مصیبت وارده را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای مرحوم ارزوی علو درجات و برای خانواده و بستگان صبر جمیل ارزومندیم .

بسیجیان حوزه شهدای نفت آبادان


[ سه شنبه 91/7/25 ] [ 3:18 عصر ] [ ]

جناب آقای امان ا... نظام پور فرمانده بسیج حوزه شهدای نفت آبادان به تشریح فعالیت های اخیر بسیج حوزه کارگری شرکت پالایش نفت آبادان پرداخت. وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه‌های کلی خود را در طول سال به ما ابلاغ می‌کند افزود: برای مناسبت‌های مختلف، با برگزاری جلسات با فرماندهان پایگاه‌های زیرمجموعه، جهت اجرای طرح های فرهنگی، ورزشی، عقیدتی و سیاسی متناسب، برنامه‌ریزی می‌کنیم.
نظام پور ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس و به پاس زحمات رزمندگان دلیر اسلام، برنامه‌های فراوانی تدارک دیده شده که شامل فراخوان نیروها پیش از هفته دفاع مقدس، تهیه و تحویل لوازم و لباس‌های مورد نیاز به نیروها، اقدام به برگزاری تمرین رژه(روزی دو ساعت) در محوطه حوزه مقاومت، جهت آمادگی شرکت در رژه‌ی هقته دفاع مقدس که حاصل موارد مذکور به خصوص مورد آخر به بار نشست و مورد تقدیر و تشکر زیادی از سوی ناظران مراسم رژه، قرار گرفت.
فرمانده بسیج حوزه شهدای نفت آبادان، کارگاه مرکزی پالایشگاه آبادان را از نقاطی برشمرد که تاثیر زیادی هم در جریان انقلاب اسلامی، هم پشتیبانی از نیروهای رزمنده در دفاع مقدس و همچنین در پیشبرد فرآیند فعالیت‌های پالایشگاه داشته و دارد و افزود: ازین رو، جهت یک راهپیمایی نمادین اطلاع‌رسانی شد و با تعدادی از نیروها به همراه کارکنانی که خودجوش آمدند، راهپیمایی از دروازه‌ی اصلی تا کارگاه مرکزی پالایشگاه صورت گرفت. در پایان نیز جوایزی به قید قرعه و به رسم یابود، تقدیم عزیزان شرکت‌کننده گردید.
نظام پور برنامه های بسیج پالایشگاه را در هفته دفاع مقدس چنین تشریح کرد: مسابقات ورزشی، برنامه‌ی میثاق با شهدا در شلمچه با حضور خواهران عضو سه پایگاه، همچنین حضور در دیگر مناطق عملیاتی، دیدار از خانواده‌های شهدا، نشست عقیدتی سیاسی با حضور یکی از سرداران دفاع مقدس درمحل حوزه بسیج نفت که در نشست مذکور، مروری بر مسائل روز و مباحثی چون بیداری اسلامی صورت پذیرفت. همچنین مسابقه حضوری با موضوع دفاع مقدس در پایگاه های تابعه و پالایشگاه آبادان، سخنرانی همراه با خاطره‌گویی در بیمارستان شرکت نفت با حضور جناب سرهنگ چنعانی جانشین ناحیه مقاومت آبادان و دیگر عزیزان، برپایی ایستگاه صلواتی، اختصاص غرفه‌ای در نمایشگاه برپاشده در تالار اجتماعات سپاه پاسداران آبادان، نصب تصاویری از دوران دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت و تزیین محدوده‌ای از پایگاه‌ها که در آنها نشست سیاسی برگزار می‌شود، مسابقات ورزشی در بیمارستان شرکت نفت، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نمونه‌های دیگری از فعالیت‌های این حوزه در هفته دفاع مقدس می‌باشد.
فرمانده بسیج حوزه شهدای نفت در زمینه طرح آموزشی حلقه های صالحین با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین و شجره‌ی طیبه صالحین از سال 1387 در حوزه‌های شهری عنوان نمود: در حوزه نفت تا سال 1389 ابلاغیه‌ای مبنی بر تشکیل این حلقه‌ها صادر نشده بود و بنا بر وظیفه این موضوع نیز در بسیج نفت با استقبال خوبی صورت گرفت و اقدام به راه‌اندازی این حلقه‌ها شروع گشت که هم‌اکنون تعداد آنها بالغ بر 15 حلقه می‌باشد. از برنامه های این طرح می توان به این موارد اشاره نمود: برگزاری برنامه های متنوع در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته برای اعضای حلقه‌های صالحین در محل بسیج نفت، همچنین برپایی کلاس‌های قرآن، روزهای سه شنبه و چهارشنبه مختص برادران و پنج‌شنبه هر هفته ویژه‌ی خواهران دو ساعت پیش از اذان تا موعد اذان مغرب.
نظام پور درباره طرح های دیگر حوزه تحت فرماندهی خود اظهار کرد: در طرح حجاب، هر هفته حدود 160 نسخه از مقاله‌های برگزیده از متن کتاب‌های استاد مطهری، بین خواهران شاغل در پالایشگاه توزیع می گردد که این جزوات حاوی پرسش و پاسخ‌هایی جهت آموزش هرچه بهتر مبانی اسلامی به خصوص حجاب، به آن عزیزان می‌باشد. همچنین طرح آموزش ارتقای وضعیت عادی به فعال نیروهای بسیجی را که سابقه جبهه یا پایان خدمت ندارند در دستور کار قرار دارد.
فرمانده حوزه بسیج کارگری پالایشگاه آبادان یادآوری نمود: در زمینه فعالیت های مربوطه، تقریبا نگاه تمام شهر به نوعی به پالایشگاه و بسیج حوزه شهدای نفت است. شاید بتوان گفت که در 80درصد اقدامات فرهنگی سپاه آبادان، تاثیر بسزای بسیج شرکت نفت را می توان مشاهده کرد و مدیریت پالایشگاه هم الحمدا... همکاری مثبتی با این جریان داشته و دارد.
وی از کسب مجوز راه‌اندازی پایگاه بسیج در بندر صادراتی ماهشهر خبر داد و افزود: نکته جالب توجه این است که ظرف مدت یک ماه حدود 80 نیرو، جذب آن پایگاه شده‌اند. همچنین به خاطر وجود امکانات لازم و فعالیت چشمگیر پایگاه بسیج نفت آبادان در سال گذشته با مکاتباتی که صورت پذیرفت به حوزه تبدیل گردید و تعداد 14 پایگاه مقاومت بسیج که بیشتر آنها وابسته به وزارت نفت هستند به زیرمجموعه بسیج کارگری شهدای نفت درآمدند.
نظام پور در پایان به سوابق درخشان ایثارگران و بسیجیان پالایشگاه اشاره کرد و گفت: اغلب کارکنان پالایشگاه، جزء رزمندگان و جبهه رفته ها هستند و از نمونه بسیجیان فعال که در جایگاه مدیریت بوده و هستند می‌توان به مهندس مهربان مدیر عامل سابق و مهندس رحیمی مدیر عامل فعلی پالایشگاه آبادان اشاره کرد. از سوابق درخشان حوزه بسیج نفت، یکی اینکه در میان تمامی حوزه های بسیج شهرستان آبادان، تنها پایگاهی بود که یک گردان مستقل داشت.
شایان ذکر است به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد50 جلد کتاب (خاک های نرم کوشک) در بین مدیران توزیع گردید.


[ پنج شنبه 91/7/20 ] [ 11:31 عصر ] [ ]

بسم رب الشهدا

بمناسبت ایام هفته دفاع مقدس جمعی از خواهران بسیجی شرکت پالایش نفت آبادان روز پنج شنبه 91/7/6 با حضور در مزار شهدای شلمچه یاد و نام رزمندگان را گرامی داشتند و توسط راوی حوزه شهدای نفت ابادان با بخشی از ابعاد این عملیات آشنا گردیدند

در پایان با ذکر فاتحه و دعا این مکان مقدس را به مقصد ابادان ترک نمودند .

 


[ دوشنبه 91/7/17 ] [ 11:43 صبح ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
امکانات وب